Burger King är lyckan ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Burger King är lyckan ♥

Våran resa var till Burger King för er som inte förstod det. Jacek blev orolig i början när vi hämtade honom. Han trodde att vi tjejer skulle köra honom till skogen & våldta honom, haha. Men sedan tror jag att han lugnade sig, för lite sex skulle ju inte skada?! Hmm... Vi hade inget sådant i tankarna i alla fall, för vi åkte raka vägen till Burger King där vi åt värsta feta måltiden. Så nu blir det hårdträning för oss alla.
 
Vi satte oss i bilen för att smälta maten senare & då hoppade en fågel upp på bilen. Melissa döpte honom till Roger & så pratade vi alla med honom. Jag tror att det var maten som gjorde oss lite smått sjuka i huvudet, haha. Sedan när jag började rulla hemåt så satt Roger kvar en stund. Men när jag gasade till på tvåans växen så flög han i väg. Jag hoppas Roger väntar på oss tills nästa gång vi kommer dit. Krax, krax!
 
Jävla lördagsåkare som är ute & åker på motorvägen. Vi körde om flera stycken som låg i 80 km/h där det är 110 km/h. Och då är det inte lastbilar vi snackar om. Melissa som var min kartläsare förstod tyvärr inte sin uppgift utan hon kollade på allt annat & inte kartan vi hade med oss. Notering! Sätt Melissa i bak med bindel för ögonen nästa gång & silvertejp för munnen. Meningen var att hon skulle följa kartan exakt som det stod & inte någonting annat. Men så hittade hon en "genväg" eller något som hon trodde det var & tvingade in mig där. Det var fan ingen genväg utan en jävla skogsväg. Så Jacek fick tillbaka sina sjuka tankar om våldtäkten han hade i början av resan, haha. Men ut från den vägen kom vi som Melissa hade lett oss in på & efter mycket om & men var vi på rätt väg igen. Jag hoppas aldrig den kvinnan får körkort!
 
  • 2013-01-12
  • kl.15:00:00
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg