Blev mycket nya kläder idag :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Blev mycket nya kläder idag :)

Var & shoppade med några kompisar idag. Vi bestämde oss för att träffas eftersom alla bor åt olika håll. Verkligen jättemysigt var det! Och så fick jag träffa Wozi's bebis.
 
Jag skulle köpa tre linnen på Gina Tricot för jag fick presentkort där i julklapp. Det var i princip allt jag skulle shoppa, men det blev inte så. För när Wozi fick se vilka storlekar jag höll i så blev hon galen på mig. Så hon drog med mig in i provhytten & slängde på mig mindre storlekar SOM FAKTISKT PASSADE! Och så höll det på; jag gick & kollade på kläder som jag tyckte var snygga, gick mot provhytten, men hann aldrig dit förrän Wozi gick tillbaka & bytte kläderna mot mindre storlekar. Och fan det blev mycket bättre!
 
Resultatet av allt shoppande är att jag blev lite fattigare på pengar, men rikare på kläder som passar. Och det är kläder som passar i vardagen & på fest. Att jag stod i provhytten först & sa att jag vägrar ta på mig storlek S är ganska skrattretande, när det faktiskt är min storlek nu. Tyvärr kollade vi aldrig på byxor, men frågan är om det är Wozi's starka sida? Vi kanske hamnar inne bland ridbyxor, haha.
 
 
Köpte två vita linnen.
 
Köpte två stycken sådana här i samma färg = grå.
  • 2013-01-04
  • kl.18:00:00
  • Kategori: Mode


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg