50 frågor om dig & din pojkvän. ( )
Hem Om mig Kontakt

50 frågor om dig & din pojkvän.

Du är tillsammans med: Leo
Och varför det: För jag älskar honom.
Har han fått något smeknamn av dig: Nej, han kallas Leo.
När blev ni tillsammans: 12 januari, 2013.
Hur täffades ni: Privat!
Kände ni varandra innan ni blev ihop: Ja
Hur gammal är han: 19 år
Älskar du honom: Ja
Har du roligt med honom: Ja
Skulle du kunna bo med honom: Ja, för han bäddar sängen varje dag ;)
Beskriv honom med tre ord: Omtänksam, underbar & rolig.
Har du gjort ett sugmärke på honom: Nej
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans: Det vet man aldrig.
Får han dig att skratta: Ja, hela tiden.
Säg ett ord hur du känner för honom: Kärlek
Vad för slags filmer ser ni på ihop: Komedi, men mest serbiska/svenska.
Får du fjärilar i magen när du ser honom: Nej, haha.
Vad är det finaste du fått av honom: Han bäddar min säng på morgonen.
Har ni samma humor: Ja
Planerar ni framtiden ihop: Det kanske vi gör.
Skulle han bli en bra pappa: Det tror jag nog, har aldrig tänkt så långt.
Vad gjorde ni senast ni träffades: Åt mat & såg på svensk film.
Vad gör han när han inte är med dig: Han jobbar, träffar kompisar & så.
Är du svartsjuk på andra tjejer: Nej
Har ni bråkat någon gång: Nej
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande: Nej
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst: Flera år...
Har ni samma åsikter om saker: Ja, för det mesta.
Vem håller i fjärrkontrollen: Jag!
Går ni ut ofta: Ja, till & från bilen ;)
Har ni samma musiksmak: Ja, förutom den albanska folkmusiken.
Är hans familj trevlig: Ja, det tycker jag (fast har aldrig träffat dom).
Är han romantisk: Ja
Stöttar han dig med dina drömmar och mål: Ja, det gör han.
Har han någon fobi: Han gillar inte skräckfilmer.
Gillar han sport: Han gillar fotboll vad jag vet.
Är han en djurvän: Ja
Kan han sjunga: Kan & kan, han sjunger i bilen i alla fall.
Spelar han nått instrument: Nej, det tror jag inte.
Kan han laga mat: Ja, det kan han (jippey!)
Är han envis: Ja
Tycker han om att resa: Ja
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist: Han skulle säga lastbil, men sa glassbil.
Vad är det sötaste han sa sist: Të dua, vilket betyder jag älskar dig.
  • 2013-01-25
  • kl.10:00:00
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg