Varit i Lidköping. ( )
Hem Om mig Kontakt

Varit i Lidköping.

Kom nyss hem från Lidköping. Åt lasagne & till efterrätt någon ananaspaj med glass. Kul att Leo gillade det också. Vägen hem var inte speciellt rolig, mycket snö på vägen & sedan så på motorvägen så sprang tre-fyra rävar ut framför bilen. Då hade vi flera bilar bakom oss så även om jag bromsade så ville jag inte bromsa för hårt. Det hade inneburit seriekrock samt att det hala väglaget hade gjort så våran bil hade snurrat runt. Inte bra! Men vi körde nog inte på någon av rävarna... Och i sådana situationer tänker man på hur NOGA det är med avstånd från bilen framför. Dom bilarna som låg efter mig låg alldeles för nära mig, idioter!
 
  • 2013-02-09
  • kl.17:13:00
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg