Varit hos tandläkaren akut. ( )
Hem Om mig Kontakt

Varit hos tandläkaren akut.

Har haft ont i min vänstra visdomstand i nu tre dagar & det är en hemsk smärta. Så även om jag har kämpat (har haft ont tidigare) så förstod jag att jag behövde åka till tandläkaren. Och när jag ringde så fick jag en tid samma dag, vilket var bra.
 
Hade en riktigt bra tandläkare som var från Norge, han kunde sina saker. Och när jag bad om riktig bedövning med sprutor så fick jag det. Tack & lov! Det fick jag inte med den andra fjortisen till tandläkaren... I alla fall så kollade tandläkaren på min visdomstand & sa att det är en inflammation som kan uppstå när den kommer upp. Han frågade även om jag hade ont någon annanstans, vilket jag hade (axlar, nacke osv). Och nu måste jag äta antibiotika, suck.


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg