Liten bilträff med Melissa & Sam. ( )
Hem Om mig Kontakt

Liten bilträff med Melissa & Sam.

Körde Melissa till sina kusiner igår & givetvis följde Sofeya & Jacek med då det var någon nattklubb som skulle vara fräsch där. Så hade det blivit något missförstånd & Sam (Melissas bror) trodde att han skulle hämta henne, så vi slog ihop en liten bilträff med några andra vänner när alla var samlade. Vi hade jätteroligt, speciellt när jag blev indragen i en skum bil med okända albaner, hmm. Och jag tror bestämt att högtalarna i min bil är sprängda nu, så blir att köpa nya nu samt en baslåda. Men ska man pumpa musik så ska man pumpa på rätt sätt, jao! I alla fall så drog jag till min älskling senare på kvällen & sov hos honom...
 
  • 2013-02-03
  • kl.11:00:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg