Tidsfördriv #1 ( )
Hem Om mig Kontakt

Tidsfördriv #1

1) Namn: Malin Malekova
2) Kön: Kvinna
3) Bor: I Sverige än så länge.
4) Läggning: Hetrosexuell
5) Personlighet: Bitchig

6) Relation nu:
Sambo
7) Gamla relationer: Oj, det är många.
8) Oskuld eller ej: Not!
9) Kyssa eller krama: Krama
10) Bäst med din relation: Jag får utlandssemester.

11) Musiksmak:
Det som finns i min Spotify & Justin Bieber ♥
12) Värsta musiken: Raggarmusik & sådan musik mina föräldrar lyssnar på.
13) Bästa banden/musikern: Long & Junior
14) Sweden Rock eller Hultfred: Blattefestivalen
15) Instrument du spelar: Bas i bilen.
16) Klädsmak: Turkjacka, höga stövlar & mössa.
17) Var handlar du: Ica, får ju kompisrabatt.
18) Converse: Har inga, tycker det är fult.
19) Sminkprodukter: Massor
20) Kläder idag: Vit turkjacka & vita stövlar ♥

21) Favoritfilm:
Snabba Cash-triologin
22) Favoritserie: Two And A Half Men
23) Bästa skådisen: Even Rachel Wood
24) Bästa effekten: När det är massa blod, haha.
25) Roligaste filmen: White Chicks

26) Spelstil: Skjuter mina lagkamrater.
27) Bästa spelet: RollerCoaster 3
28) Du har konsoler: Dator?!
29) Bästa 'datamaten': Coca-Cola
30) Bästa hemsidan: Facebook

31) Mitt rum:
Är inte bara mitt rum längre :(
32) Färger på väggarna: Vitt
33) Färger på golvet: Ljusbrunt
34) Färger på taket: Vitt
35) Roligaste saken i ditt rum: En kossa som dansar.

36) Min familj:
Mamma & pappa, pojkvän.
37) Syskon: Hade en syster.
38) Bästa släktingen: Alla
39) Antal begravningar du vart på: Några stycken.
40) Antal bröllop du vart på: Några stycken, senast var på Wozi's.

41) Favoritmat: Kinesiska kräftor.
42) Favoritdricka: Fun Light.
43) Favoritgodis: Beror på vad jag är sugen på.
44) Äckligaste maten: Finns många rätter.
45) Äckligaste drickat: Te.

46) Sverige:
Här bor jag tyvärr
47) Tyskland: Här är det tråkigt.
48) Italien: Här finns maffia & äckliga killar.
49) Frankrike: Här finns långa baguetter, grr.
50) England: Män i kostymer.
51) USA: Kriminellt, tjockisar & McDonalds.
52) Japan: Gula människor, tjingtjong.
53) Indien: Här pratar dom så jävla skönt.
54) Finland: Här kommer Markus den Store ifrån, haha.
55) Australien: Läskigt land...

56) Din hemstad:
Skara ♥
57) Tycker du om den: Nej, men jag saknar festerna.
58) Stockholm: Där är massa polska fester.
59) Göteborg: Svårt att köra bil där.
60) Kiruna: Ligger i Norrland tror jag?
61) Malmö: Där skulle jag vilja bo.
62) Kalmar: Finns roliga folk där.
63) Jönköping: Här bor Goran, kul människa.
64) Östersund: Tror en bro finns här?
65) Haparanda: DÖD!


66) Mobilabonemang:
Telia
67) Antal skickade SMS: Vet inte.
68) Antal skickade MMS: Vet inte.
69) Antal samtalstimmar: Vet inte.
70) Senaste SMSaren/samtalaren: Håkan/Pappa.

71) Senaste maten:
Minns inte.
72) Senaste drycken: Fun Light.
73) Senaste filmen: Saw V.
74) Senaste personen du pratade med: Leo
75) Senaste MSN-kontakten: Melissa
76) Lasange eller pizza: Båda
77) Köra bil eller bli skjutsad: Köra bil
78) Kärlek eller vänskap: Båda
79) Död eller levande: Levande
80) Mejl eller brev: Mejl

81) Favoritdjur:
Hästar & kaniner
82) Religion: Katolik
83) Frisyr: Långt hår
84) Bästa transportmedlet: Bil
85) Sämsta transportmedlet: Buss

86) Bästa vännen:
Melissa
87) Mobbing: Alla är mobbare.
88) Vandalism: Alla vandaliserar.
89) Skolan: Vård & omsorg
90) Bästa läraren: Mig själv.

91) Vad är klockan nu:
16:51
92) Vad heter du i mellannamn: -
93) Vad tror folk om dig: Att jag är en bitch.
94) Stämmer det: Absolut!
95) Dagens planer: Se på film & tänka på Justin Bieber.
96) Dagens kärlek: Leo ♥
97) Dagens hatobjekt: Min granne.

98) Var det här kul o göra:
Nja.
99) Hur lång tid tog det o göra: Vet inte.
100) Ska du göra om den här igen: Kanske.



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg