Klarade jag mina nyårslöften 2013? ( )
Hem Om mig Kontakt

Klarade jag mina nyårslöften 2013?

1. Inte stressa.
Har faktiskt inte stressat mycket. Och när jag väl börjar stressa så tänker jag till om det är värt att stressa. Jag minns hur ont i magen jag hade förra hösten. Det var verkligen inte roligt. Så jag har klarat detta nyårslöftet.
 
2. Fortsätta lika bra i skolan.
Nja, har inte blivit någon förbättring eller försämring. Jag sitter på lektionerna, lyssnar lite halvt & gör sedan inlämningarna. Har fått bra betyg i alla kurser som jag sett, de senaste kurserna vet jag inget om. Men jag tycker faktiskt att jag har klarat skolan. För jag har mått väldigt dåligt då jag legat efter & då gjort alla inlämningarna.
 
3. Börja jobba inom vården.
Ja, jag klarade detta löftet. Började i våras på ett äldreboende & jobbade hela sommaren där. Både dagar, kvällar & nätter har jag jobbat. Och fick mycket pengar för detta. Nu ska jag vara på sjukhuset, mycket bättre!
 
4. Köpa en bil.
Har inte köpt en bil, men har fått mammas bil. Hon fick alla pengarna som jag sålde min häst för, så man kan väl säga att jag köpte hennes bil. Och jag trivs med min långsamma bil, den drar inte mycket i alla fall. Det är viktigast! Så ja, jag klarade detta också.
 
5. Tatuera mig.
Ja, det har jag gjort. Och inte bara en gång, utan två. Är nöjd med båda tatueringarna, eftersom båda betyder något för mig. Den första tatueringen (handleden) gjorde en vän till mig. Står "never give up" & det är ett otroligt bra budskap. Den andra tatueringen gjorde jag i Polen & den är i nacken, det är ett kors.


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg