Känner mig osynlig. ( )
Hem Om mig Kontakt

Känner mig osynlig.

Jag har fått en ny t-shirt så jag kan byta om. Hade behövt nya byxor & en ny kofta också, men orkar inte tjata. Märker att vårdpersonalen som ska hjälpa alla här inte hjälper mig. Visst, jag klarar mig själv & vill kunna klara mig själv. Men dom frågar mig inte ens... Så allt jag lärt mig i skolan om att alla patienter kräver lika vård & så stämmer alltså inte? Rent skitsnack?

Ligger i sängen nu & är yr. Är inte hungrig fortfarande. Fick in min frukost i ett dropp. Mumsigt! Nu är det tre tanter i mitt rum som håller på att stöna, hosta & snarka. Åh, ge mig ett nytt rum!! Men jag finns tydligen inte här, jag är osynlig. Antingen bryr sig inte vårdpersonalen om mig eller så är dom fruktansvärt otrevliga mot mig.



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg