Hur har mitt 2013 varit? ( )
Hem Om mig Kontakt

Hur har mitt 2013 varit?

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - Tatuerade mig.
2. Höll du några av dina nyårslöften? - Ja, alla.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Ja
4. Dog någon som stod dig nära? - Ja, min syster, Schneider Jr & Alfa.
5. Vilka länder besökte du? - Makedonien, Kosovo X2, Albanien, Polen X2, Turkiet X2.
6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014? - Sommaren med Leo ♥
7. Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas? - 5 april, förlovningen.
8. Vad är det bästa som hänt dig år 2013? - Eurovision Song Contest-resan i Malmö.
9. Största misstaget? - Det är för privat...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? - Låg två veckor med lunginflammation & halsfluss, inlagd på sjukhus med magont.
11. Bästa köpet? - Mina vita vinterstövlar.
12. Vad spenderade du mest pengar på? - Resor, kläder, skor & heminredning.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Att jag reste till Kosovo en gång till.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013? - Contiez Feat. Treyy G - Trumpsta (Djuro Remix)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? - Mycket gladare.
16. Vad önskar du att du gjort mer? - Varit i fler städer i Polen.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? - Haft kickboxning i lägenheten, haha.
18. Hur tillbringade du julen? - Med min älskling & min släkt.
19. Blev du kär i år? - Ja, jag förlovade mig med Leo ♥
20. Favorit månad? - Maj & augusti.
21. Favoritprogram på tv? - Eurovision Song Contest.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? - Ja
23. Bästa boken du läste i år? - Ninas Resa.
24. Största musikaliska upptäckten?
- Leo i duschen.
25. Något du önskade dig och fick? - Leo till jul ♥
26. Något du önskade dig men inte fick? - Blondering på salong.
27. Årets bästa film? - När mörkret faller & Snabba Cash III.
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2013? - Storhandlade med Leo, gick ut & åt thaimat.
29. De bästa nya människorna du träffade? - Nemanja, Martyna, Artur mfl.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? - Mindre storlekar.
31. Vad fick dig att må bra? - Leo & mina vänner.
32. Vilken kändis var du mest sugen på? - Blero, men Melissa äger honom.
33. Vem saknade du? - Min syster & Leo när han inte var i Sverige ♥
34. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? -  Om jag var med utomlands & Leo var med.


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg