Dom hittar inte felet. ( )
Hem Om mig Kontakt

Dom hittar inte felet.

Ska försöka att skriva lite. Än vet jag inte vad som är felet på mig. Undersökningarna som är gjorda visar inga direkta problematik. Tyvärr... Men jag har ändå ont, smärtan försvinner ju inte bara för att undersökningarna visar noll?

Jag fick en riktigt dålig läkare idag, började gråta när han hade varit hos mig. Han var så arg, kort & bestämd mot mig. Varför skulle han då fråga vad jag trodde & kände då? Det som jag har lärt mig att vårdpersonal ska kunna visade han inget av & speciellt inte empati. Tur min älsklingspojkvän kom på besök. Klarar mig inte här utan honom.

Dom testar vilken medicin som passar på mig & som tar bort smärtan. Jag totalt HATAR att leka försökskanin & mår dåligt av så mycket medicin. Men har jag något val? Jag måste bli av med denna jävliga smärtan. Det som hittills hjälper mest är en kapseltablett med morfin i, men jag mår samtidigt illa av den. Den tar inte heller bort hela smärtan, men den har funkat bäst av alla dom jag testat & det är ett par stycken nu.

Har inte heller kunnat äta ännu. Jag får lov att äta & dricka normalt nu, men jag kan inte. Mår illa & är yr, sen har ingen matlust. Ingenting vill jag ha eller jag är sugen på. Leo satt & åt McDonalds-mat bredvid mig. Jag som vanligtvis gillar det, men nej, vill inte ha någonting. Så jag får dropp.



  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg