Vilka killar det finns. ( )
Hem Om mig Kontakt

Vilka killar det finns.

När jag & Jacek var i affären igår så började två killar flirta med mig i kön. Då stod jag ensam utan Jacek i kön. Killarna stod före mig & tyckte att jag kunde gå före dom. Men jag började totaldissa dom & sa att det var lugnt, jag kunde stå kvar på min plats. Men killarna gav sig inte, dom fortsatte att hålla på med mig & tyckte verkligen att jag hade bråttom såhär sent på kvällen. Haha, vilka människor det finns! Och precis då kom Jacek upp bakom mig & gav killarna dödsblicken. Dom bara vände sig snabbt om som om dom ingenting gjort, haha. Jacek finns alltid där när man behöver honom. Dom där killarna trodde väl att han var min pojkvän. Haha!

  • 2013-08-16
  • kl.11:29:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg