Träna rätt, ät rätt preparat för orka mer. ( )
Hem Om mig Kontakt

Träna rätt, ät rätt preparat för orka mer.

Under sommaren (beräknat från när jag slutade skolan) så har jag gått ner 5 kg. Jag hade velat gå ner mer, men jag är ändå nöjd. Kunde ju faktiskt ha gått upp istället & det vill jag verkligen inte. Och att gå ner i vikt går inte speciellt fort, även om vissa folk tror det. Man kan ju svälta sig, men det är ju livsfarligt & inte ens snyggt. Om man går ner i vikt på ett bra sätt & samtidigt tränar så får man en snygg kropp. Men jag är ärlig när jag är rädd för att få muskler, för då går man upp i vikt. Fast det säger samtidigt emot min åsikt när jag menar att man tränar för att bli snyggare. Det här med träning är knepigt... Men jag vet att jag tränar bra & kommer som jag tidigare sagt köra hårdare i höst om jag inte får problem med mitt knä igen.
 
Och samtidigt äter jag protein för att orka mer i min träning & bränna fett bättre. Har nu också börjat med viktminskningstabletter som heter Lepigen Superstrong. Vet att dom fungerar, så nu gäller det bara att fortsätta i samma banor som tidigare fast med nya preparat.
 
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg