Sommarvikariatet slut! ( )
Hem Om mig Kontakt

Sommarvikariatet slut!

Då var sommarvikariatet avslutat. Jag är nöjd, även om det slutade med en ryggskada. Det är sådana saker man får räkna med. Jag har trivts på jobbet med både personal & boenden. Varje dag har jag skrattat. Jag gick till jobbet med ett leende på läpparna & gick hem från jobbet med ett leende på läpparna. Så det var en lyckad sommar för mig, även om det var mycket "dödtid". Vissa dagar satt vi bara & inte gjorde någonting. Men jag är ändå glad att jag var där nu när jag har varit på andra avdelningar. För jag nästan grät när jag var där inne. Jag ville bara tillbaka till min egen!

Nu får vi se om jag får några extratider framöver. Det skulle vara roligt om jag fick det. Både för min ekonomi & för att jag kommer sakna att arbeta där. Den som lever får se...

  • 2013-08-15
  • kl.23:25:00
  • Kategori: Jobb


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg