Sätta sig i skolbänken igen. ( )
Hem Om mig Kontakt

Sätta sig i skolbänken igen.

Imorgon börjar skolan igen. Sista terminen & sedan är jag undersköterska. Fantastiskt! Fast jag ska ju fortsätta att studera. Men det är ju till våren, så ändå ett tag kvar. Fyra månader i skolan denna terminen, fast en månad ligger ju ute på praktik. Denna gången ska vi vara på sjukhuset, i alla fall vi som valt akutsjukvård som inriktning (det har jag gjort). Aldrig i livet att jag vill jobba inom psykiatri, har fått nog av psykopater i verkliga livet, haha.
 
Ska bli roligt att träffa klassen också. Har inte gjort det på hela sommaren pga att jag jobbat betydligt mer än vad jag skulle göra. Fast för mig var det ju bra... Eller jo, jag har träffat en klasskompis i sommar på stan. Men det var med "hej, hur är det?" & sedan vidare igen. Bilden under har jag gjort för att visa hur mycket, eller hur lite jag har förändrats efter sommaren. Bilden till vänster är tagen när jag slutade vårterminen (innan praktiken) & bilden till höger är tagen för någon vecka sedan. Tycker ni att det är skillnad?
 
  • 2013-08-19
  • kl.14:15:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg