Lunch på Kalinka II. ( )
Hem Om mig Kontakt

Lunch på Kalinka II.

Eftersom det var så nära till Tyskland från Świnoujście så var många menyer på resturanger översatta till tyska. Och jag kan inte tyska direkt, lite, men inte mycket. Polska kan jag ju definitivt bättre, haha. Och så var vi & åt lunch idag på en resturang som hette Kalinka II. Jättemysigt var det! Både Jacek & Rubi kan flytande tyska, men dom hjälpte varken mig eller Sofeya att översätta menyn. Lite smått elakt, men roligt att se vad man fick in. Jag fick in en tonfisksallad med majs (jag äter varken fisk eller majs). Men jag fick tugga & svälja, det var faktiskt helt okej gott. Billigt var det också, min sallad kostade ca 30 kronor & det var så mycket mat att man inte orkade äta upp.
 
  • 2013-08-29
  • kl.13:00:00
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg