Kommer jag att gifta mig? ( )
Hem Om mig Kontakt

Kommer jag att gifta mig?

Jag har fått frågor från några av mina vänner; när ska jag gifta mig? Och jag kan svara på det, för som det är nu så tar vi det lugnt. Enligt tradition ska man ju vara förlovad ett helt år & sen gifta sig. I alla fall vad jag har förstått... Men så gör inte vi. Kanske vill jag gifta mig, kanske inte. Har en kompis som planerar sitt bröllop nu & det är väldigt roligt att lyssna på hennes idéer. Men dom har ju också barn ihop, så det är skillnad. Jag tänker vänta ett tag till, så nu vet ni. Fast klart det är roligt att bära en fin klänning, men det kommer då :)
 
2hearts.se finns massvis med fina saker för det perfekta bröllopet. Där kan man köpa tiaror för att se ut som prinsessan man alltid drömde att man var när man var liten. Det finns även kläder för bröllopsnatten om man tänker i sådana banor. Det är en väldigt trevlig sida som man hittar mycket fina saker inför bröllopet.
 
  • 2013-08-25
  • kl.15:08:53
  • Kategori: Mode


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg