Framme på hotellet. ( )
Hem Om mig Kontakt

Framme på hotellet.

Nu är vi framme på hotellet. Vi har krånglat med parkeringen en stund. Stod flera skyltar att ställer man sig inte rätt så kommer en lastbil & tar bilen. Och det vill vi ju inte? Hur ska vi då få med oss alkohol hem...
 
I alla fall så har vi fått våra rum direkt, tidigare än vad vi trodde. Jippey! Jag & Sofeya har typ dubbelsäng, så mysigt. Killarna fick en riktig dubbelsäng, haha. Nu slåss dom om vem som ska ligga där.
 
Precis när jag skriver detta knackar det på dörren. Sofeya skriker från toaletten att jag ska öppna ifall det är killarna. Men fan, det är en polsk gammal dam från hotellet. Hon ger mig två handdukar & massa tvålar. Undra om hon tror att jag & Sofeya tänker tvåla in varandra?! Hmm...
 
  • 2013-08-29
  • kl.07:40:00
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg