En mysig filmkväll för två. ( )
Hem Om mig Kontakt

En mysig filmkväll för två.

Ikväll har både jag & Sofeya varit lediga. Längesen vi var det samtidigt. I alla fall så åkte vi till Ica & handlade lite. Vi tjockade oss för ikväll, haha. Blev Two And A Half Men-maraton (vad vi tänkt), men vi har inte hunnit kollat klart ännu på alla säsonger. Är ju en hel del...

Nu ligger jag i min säng & Sofeya campar på soffan. Det värsta var att nyss hörde vi något läskigt i rummet. Så när vi lyste med mobilerna så var det något stort, äckligt djur som flög runt. Jag & Sofeya fick teamworka med att en höll ficklampan & en höll en tidning för att slå ihjäl det stora djuret. Men det var inte lätt, den ville aldrig dö fan. Och vad vi skrek, trodde den ville bita mig några gånger. Men så försvann den bara, nu vet vi inte vart den är. Hmm... Kan den vara under Sofeyas täcke tro? ;)
 
  • 2013-08-11
  • kl.23:33:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg