Då var min andra tatuering gjord :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Då var min andra tatuering gjord :)

Jag, Sofeya & Rubi tatuerade oss idag. Var inte nervös faktiskt. Bara hoppades på att det skulle bli som jag ville. En bild säger ju mer än tusen ord, right? Men det blev faktiskt bra. Det blev inte som på bilden jag visade precis, men det blev ungefär. Jag är nöjd. Nu är det ju inte det slutliga resultatet jag ser. Det är inte läkt ännu. Så är nyfiken!
 
Tatueraren hörde mig & Sofeya när vi pratade på svenska. Så helt plötsligt började han prata på knaglig svenska. Grymt! Han hade bott i Sverige för typ 20 år sedan. Han tatuerade där också. Så han försökte prata svenska med oss. Alltid roligt när folk försöker.
 
  • 2013-08-31
  • kl.13:03:00
  • Kategori: Resor


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg