En ledig dag, men inte så slappt. ( )
Hem Om mig Kontakt

En ledig dag, men inte så slappt.

Idag har jag varit ledig från praktiken, men det innebar inte att ligga i sängen hela dagen. Jag har varit & handlat med Rubi. Lyckades fylla en hel korg med varor (jippey!), men Rubi var duktig att plocka också. Köpte ett set med matlådor också. Tog ett tag innan jag hittade några som jag tyckte var bra & då insåg jag att dom var gjorda i Polen. Så kvalitén kanske inte är den bästa, men hittade några matlådor i alla fall.
 
Rubi köpte öl till oss också, givetvis från Tjeckien. Den enda ölen som jag kan dricka typ. Och det var folköl eller något?! Så när vi står i den där snabbkassan & scannar våra egna varor så börjar maskinen tjuta när jag försöker att scanna in ölen & en kassavärd kommer springandes emot oss. Stod på skärmen att jag skulle visa mitt leg för den som kommer. Rubi sa att nu jävlar är det kris, haha. Men kassavärden drog bara sitt kort & gick vidare, så jag behövde inte visa mitt leg. Så jag fick fortsätta att scanna våra varor & när vi skulle betala så började maskinhelvetet att tjuta igen. Antar att det är för att kontrollera en extra gång, men så onödigt?
 
  • 2012-09-25
  • kl.16:30:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg