Vad gillar jag för killar? ( )
Hem Om mig Kontakt

Vad gillar jag för killar?

Jag gillar inte lagliga killar. Då menar jag inte som vänner. Jag menar som pojkvänner. Jag har aldrig varit tjejen som haft lagliga pojkvänner. Men hur roligt är det att ha en laglig pojkvän egentligen? Jag vill ha ett spännande liv. Jag vill ha lite action i mitt liv. Streetrace, spårade fester, bråk (i en viss gräns) osv. Sedan får det ju aldrig gå över gränsen heller. Så misstolka inte det jag skriver.
 
Hur kul är det att sitta en fredag i soffan framför teven med sin pojkvän? Du halvsover & han spelar FIFA. Nej, det är inget jag föredrar. Då är det bättre att sitta i en fräsch Audi A4 på ett streetrace med en illegal pojkvän som vet hur man gasar. Han ska också våga köra ifrån snuten om det behövs. Det är en rolig fredag & det är en bra pojkvän som passar mig.
 
Den pojkvännen jag har nu är inte riktigt sådan. Han kör streetrace, kan käfta med snuten om det behövs & backar inte för någon. Men han är också en trevlig kille med fast jobb som vet hur ett samhälle fungerar. Han skulle aldrig göra illa någon annan om det inte vore för att skydda familj eller vänner. Innan jag lärde känna honom så var jag "rädd" för honom. Varför? Jo, för han såg ut som en maffia.
 
  • 2012-10-31
  • kl.18:00:00
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg