Polskie Party igår hos Emil & Sofeya. ( )
Hem Om mig Kontakt

Polskie Party igår hos Emil & Sofeya.

Igår var det Polskie Party & för er som är efterblivna (eller allmänt tröga) så kan jag berätta för er att det är en fest för polacker. Om man själv är polack, har en i familjen som är polack, har en partner som är polack eller har vänner som är polacker så får man gå. Givetvis så får man även gå om man inte uppfyller "kraven". Men vad är anledningen då liksom? Det är en stor fest på en krog/folkets hus eller liknande varje gång, men vi var dock inte på det igår. Vi hade endast hemmafest. Varför vet jag inte, men det är inte alltid man känner för att dra dit.

Jag hade inte 100% festhumör igår tyvärr. Var trött & hade lite huvudvärk, men försökte att vara normal ändå. Drack inte mycket, men det är ju inte det som är viktigast. Jag var social ändå & umgicks med folket ändå. Trevligt att träffa några som jag inte sett på länge. Hoppas att nästa gång är jag på bättre humör för att festa...
 
  • 2012-09-15
  • kl.11:30:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg