Den "kända" bilden med kopiorna. ( )
Hem Om mig Kontakt

Den "kända" bilden med kopiorna.

Fin bild jag & Melissa blev taggade i på Facebook av Rubi. Hmm... Vet inte vad jag ska säga? Man brukar väl säga att det som händer i Polen stannar där, eller? Haha, kanske inte. Efter mycket snack så kom i alla fall jag & Melissa överrens om att tjejerna var ganska lika oss. Tydligen hade Melissa-wannaben spytt lika mycket som henne också, haha. Och min wannabe-kopia hade varit exakt som jag på fyllan. Hade faktiskt varit ganska roligt att träffa dom två IRL. Synd bara att dom är strippor & sådana vill jag inte festa med. Om man tänker på utsidan så har min kopia & jag samma blick tydligen enligt flera stycken. Och när jag fick se några bilder från en fest i somras så ja, faktiskt. Det är sjukt! Det finns två strippor i Polen som är wannabe mig & Melissa, haha.
 
Nu är det också såhär (oseriösa som vanligt) att denna bilden betyder väldigt mycket för oss fyra. Rubi är stolt som fan så han sprider denna bilden till ALLA. Melissa måste ha den som bakgrundsbild på sin mobil för annars blir Rubi ledsen. Hon var tvungen att visa honom i Skype igår när vi camade med henne, haha. Rubi har ändrat min bakgrundsbild i mobilen själv, så jag kunde inte säga något. Sedan sitter den där Darek i bakgrunden med sitt roliga leende, haha. Nej, nu måste jag fan gå & göra något vettigt för jag asgarvar när jag skriver detta.
 
Tack för jag fick sno bilden Rubiboy ♥
  • 2012-09-20
  • kl.15:00:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg