Tränade kickboxning igår. ( )
Hem Om mig Kontakt

Tränade kickboxning igår.

Första kickboxningen igår då, men det var ändå inte den riktiga seriösa gången. Vi var inte på "arenan" eller vad man säger, utan i Emils vardagsrum, haha. Men vi värmde upp & det går ju bra vart man än är. När han har tråkigt så tränar ju han hemma? Fan när jag inte har något att göra så kan jag lägga mig på golvet & göra sit-ups, det ni. Ibland blir man förvånad...
 
I alla fall så var det bara jag, Sofeya, Rubi & Emil som tränade. Vi ska vara några fler senare. Jag & Sofeya tog inte det på allvar igår. Vi började brottas istället så min BH gick sönder, haha. Men den är några år nu, så det var väl på tiden att den gick sönder. Rubi visade oss också hur man la om händerna med bandage, jag förstod typ ingenting. Det var inte alls som man gör inom vården. Inte för jag trodde det, men ändå. Lite humor får man ha ändå. Oseriösa & trötta som vi var, haha. Jag klarade mig från blåmärken denna gången, men vi körde ju inte på riktigt så kanske inte så konstigt heller?! Ska bli roligt den gången när jag får feta blåtiror i ansiktet & folk tror jag är en fighter, haha. Eller så kommer snuten fram till mig & tror att jag har blivit misshandlad av min pojkvän. Hmm...
 
Gammal "look-a-like" gangster bild, haha.


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg