Kvällen igår :) ( )
Hem Om mig Kontakt

Kvällen igår :)

Trevlig lördag kväll måste jag säga. Ingen fest, men träffade trevliga folk i alla fall. Vi såg först en rysk film som var sjukt bra & sedan en indisk film där man fick släppa loss sina moves, haha. Mycket skratt blev det & mycket skaka rumpa. Jag vet också vem som ska filma på mitt bröllop, haha.
 
Lite senare drog jag ut & träffade Dennis. Han har fan blivit längre än mig nu, inte bra. Jag var mycket längre än honom förut. Stod & snackade en stund om allt möjligt. Jag ska ju dra Melissa till Sverige så vi kan dra på speciell fest, haha. Melissa har ju sina skämt om dessa fester, förut fick jag ett sms om ett till. Fan den kvinnan är min Gud
 
Malle & Melissa, we are the same ♥
  • 2012-09-23
  • kl.11:15:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg