En vecka har gått på praktiken. ( )
Hem Om mig Kontakt

En vecka har gått på praktiken.

Har varit en vecka nu på praktiken & jag trivs faktiskt. Hade helt andra tankar när jag började än nu. För det första hamnade jag på "fel" avdelning, men det gör inget. Jag har anpassat mig bra. Personalen är jättetrevlig & jag trivs med brukarna också. Innan jag började så ville jag aldrig jobba på ett ålderdomshem & det vill jag fortfarande inte. Men jag har inte dom hemska tankarna kvar att allt handlar om att torka kiss & bajs. Det är så mycket, mycket mer. Så jag har blivit förvånad & fått en förändrad syn på äldreboende. Det är jag glad över! Har några veckor kvar på praktiken. Man vet aldrig vad som händer. Varje dag är inte den andra lik.
 
Får ju gå i mina älskade foppatofflor, haha.
  • 2012-09-24
  • kl.12:00:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg