Kungar i tvättstugan (y) ( )
Hem Om mig Kontakt

Kungar i tvättstugan (y)

Idag har jag, Rubi & Sofeya varit kungar i tvättstugan. I alla fall i "akutrummet". Fan om några hade kommit in där, då jävlar. Vi tvättade Rubis tröja som luktade äckligt. Det var en blandning mellan häst, Axeparfym, mina parfymer & svett, haha. Så nu när den tvättmaskinen äntligen var ledig (den man inte behöver boka) så passade vi på. Och Rubi är så noga med att den måste tvättas i 30 grader. Han kanske borde jobba på tvätteriet som alla andra polackerna? Hmm...
 
När jag & Sofeya står & väntar på att maskinen ska bli klar så märker vi att Rubi är borta. Så vi börjar leta efter honom. Ah, men då står puckot i hissen & egofotograferar sig, haha. Kan man bli mer fjortis? Brist på underhållning. Vi förklarade för honom att det är fan inte kvinnorna som tvättar hans kläder. Då skrattade han & åkte hissen upp. Knepigt humör han var på idag!
 
Men nu är i alla fall hans tröja ren & nu kan han använda den igen. Fast jag ska sno den igen, haha. Den är så skön att ha på sig. Nästa gång han åker till Polen så ska han köpa en sådan till mig också. Ja, plus massa vodka. Fast jag åker antagligen med då, plus massa andra folk också.
 
  • 2012-09-27
  • kl.11:45:11
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg