En liten Polskie Party-fest ;) ( )
Hem Om mig Kontakt

En liten Polskie Party-fest ;)

Igår var det lön för dom flesta & det innebar fest. Min dyra champagne som jag fick på studenten öppnades. Den var riktigt god! Jag är livrädd för att öppna flaskor med korkar, men hade fått tips att man kunde ta bort korken med handen utan att den skjuts i väg. Så jag trodde ju på det?! Jag stod med flaskan i handen & tog av allt... Samtidigt säger jag att jag hade tidgare fått en kork i ansiktet, men att nu skulle det gå bra. Så ger Lukasz mig korkskruven. Men han hann inte längre förrän korkhelvetet skjuts upp i ansiktet på mig. Fy fan!
 
Under kvällen blev det mer & mer dricka. Rubi hade med sig importerad vodka från Polen, haha. Vi älskar det såklart! Man blir full direkt & det var precis det kvällen gick ut på. Plus att man skulle ha roligt som fan. Jag & Sofeya sjöng allsång, vi fick till & med killarna på det.
 
Mitt i natten (eller på morgonen), i alla fall vid 03-tiden, så drog vi ut på en långpromenad till Jacek som låg & sov. Vi väckte honom med att sjunga "Gangnam Style" & dansade, haha. Tyvärr vaknade hans mamma också. Men roligt hade vi! Bästa kvällen/natten på länge. Mina vita skor är tyvärr inte så vita & hela längre, men fan får väl köpa ett par nya.
 
Hade några bilder från kvällen som Rubi & Sofeya hade tagit, men dom är alldeles för privata så dom delas inte här på bloggen. Tyvärr... Tror inte ens dom kommer upp på Facebook! Pinsamt som fan, speciellt vad Lukasz & Emil(ek) skrev i pannan på mig & Sofeya, haha.
 
  • 2012-09-28
  • kl.10:00:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg