Saknar Bitch2 ♥ ( )
Hem Om mig Kontakt

Saknar Bitch2 ♥

Idag saknar jag verkligen min bästisch Melissa extra mycket. Blir att vi i familjen pratar mycket om henne & då kommer saknaden. Tur att Skype finns i alla fall, men där kan man inte kramas eller så. Man kan inte heller hålla Melissas hår när hon ska spy överallt, speciellt på mina mattor. Men hur mycket hon än spyr hemma hos mig så kommer hon alltid att vara min Bitch2. Det är sjukt hur mycket man kan sakna en person.
 
Jag vet ju ändå att snart kommer Melissa tillbaka en sväng till Sverige. Men det känns som en evighet tills dess. Och när hon väl är i Sverige så är det inte hos mig. Då är det tusen mil ifrån mig. Usch, det är för jävligt. Ska nog fan gifta mig med Melissa. Inte för att jag är lagd åt det hållet & kommer någonsin att bli, haha. Men vi är som två magneter som hör ihop. Vi skiter i vad andra tycker om oss, vi kör vårat eget race ♥
 
  • 2012-09-19
  • kl.18:00:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg