Praktik i en månad nu då. ( )
Hem Om mig Kontakt

Praktik i en månad nu då.

Jag kommer sakna klassen. På fyra veckor kommer vi inte att träffas. I alla fall inte i klassrummet. Vi kommer säkert att springa på varandra i stan & så. Men eftersom praktiken börjar nästa vecka så är alla utspridda. Det är synd, men samtidigt ser jag fram emot att jobba praktiskt. Men jag är verkligen jätteglad över att ha hamnat i min klass. Bästa klassen!
 
Vad jag vet så är jag näst yngst & det är helt okej. Jag är mogen för min ålder & klarar arbetsuppgifterna bra, både teoretiskt & praktiskt. Tror den äldsta i klassen är runt 47 år. Så det är stor åldersskillnad i klassen, men det fungerar bra. Jag stortrivs med tjejerna & killarna i klassen. Dom flesta (99%) vet vad dom vill jobba med. Så det blir inte så oseriöst som på gymnasiet. Den läraren vi har är också väldigt bra. Visst, det är mycket eget arbete & det tycket jag är bra. Bara att läsa i boken & sedan skriva vad man läst. Inte svårare än så?
 
Gammal bild från 9an.

  • 2012-09-13
  • kl.16:45:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg