Övningskörde en lång sträcka igår. ( )
Hem Om mig Kontakt

Övningskörde en lång sträcka igår.

Fan vad bra övningskörningen går eller?! Igår körde jag från mig till mina föräldrar & det är en jävla bit. Har kommit upp till 90 km/h vilket är mycket bra för att vara mig. Jag kör i rondellen utan att bli direkt nervös eller stressad. Pappa tycker jag kör bra också. Så jag är på gång, körkortet kommer snabbare & snabbare!

Så idag ska jag köra den sträckan igen. Faktiskt är det ganska roligt att köra. Men inte om man är trött & har huvudvärk som igår. Då försökte jag ju starta bilen med FEL nyckel också. Jag förstod fan inte varför bilen inte startade. Trodde den hade gått sönder. Så sa pappa att det var nyckeln till den andra bilen, haha.
 
Såå gammal bild, haha.
  • 2012-09-02
  • kl.11:12:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg