Och vad har jag & Rubi gjort ihop? ( )
Hem Om mig Kontakt

Och vad har jag & Rubi gjort ihop?

Ja, vi har faktiskt gjort en hel del ihop. Men då har vi bara varit vänner. I februari så jobbade jag med DJ-gänget & började blöda näsblod mitt uppe i allt. Så fick stoppa upp massa papper i näsan & gick runt med det. Då kommer Rubi fram & sa att jag var jättesnygg, haha. Sjukt minne!
 
Sedan alla festerna, både på helgerna & vardagarna. Man kan alltid räkna med att Rubi fixar grymmaste festerna. Liksom till & med jag blir ju full?! Inte för att det är viktigt att alltid bli full, men någon gång. Och det fixar Rubiboy. Min student var Rubi också med på, i alla fall & festade. Han var polacken som inte förstod någonting vad vi andra sa, haha. Men det blir tyvärr så ibland, att när man har druckit så glömmer man av att prata engelska eller polska. Fast nu har jag blivit bättre på det såklart.
 
Något som jag & mina vänner ALLTID kommer att minnas är när vi tyckte att Rubi var läskig & Sara tvingade över mig till Rubi för att säga "jestem glupi i napalona". Rubi stod bara & gapade i dörren. Jag var onykter & rädd. Men sen bjöd Rubi in mig, men jag tackade nej för det leendet var lite läskigt, haha. Idag skrattar vi åt det & jag vet mycket väl vad det betyder. Rubi skojade med mig när han bjöd in mig för han visste att jag hade druckit. Herregud, pinsamma minnen!
 
  • 2012-11-02
  • kl.10:30:00
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg