Lite seg start på veckan. ( )
Hem Om mig Kontakt

Lite seg start på veckan.

Sitter på bussen & är på väg till stallet nu. Hann precis med bussen efter att jag blev avsläppt av en klasskompis. Skulle inte med denna bussen, utan en senare. Men vi har varit på studiebesök idag på sjukhuset så slutade tidigare (som vanligt).

Annars så har dagen varit ganska seg. Hade ingen lust att gå till skolan, för behövde sova ut. Men jag gick upp för vet att jag behöver skolan & det är faktiskt roligt när jag väl är där. Innan lunchen satt vi i små grupper & pratade.

Åt lunch med en klasskompis i stan. Denna gången blev det thaibuffé, riktigt gott. Har varit på den restaurangen en gång tidigare, men aldrig ätit buffé. Jag blev mätt, haha. Så kommer väl inte behöva äta något mer idag!
 
Gammal bild, inte alltid man har en kändis i personalrummet ;)
  • 2012-09-03
  • kl.14:44:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg