Ledig idag & körde Ford Mondeo. ( )
Hem Om mig Kontakt

Ledig idag & körde Ford Mondeo.

Har varit ledig idag från praktiken vilket har varit skönt. Men jag stortrivs ändå. Jag & Rubi har vairt & handlat mat, men jag är sjukt dålig på att komma på vad jag ska handla innan jag åker & handlar. Många (främst kvinnor) plockar på sig inne i affären & det blir mycket onödigt. Jag är tvärtom, jag går ut med nästan inga varor istället. Men jag får tvinga mig att köpa något. Blev i alla fall schampo, balsam, ajvar, sallad i en sådan där salladsbar & lite annat. Hatar verkligen att jag är så sjukt dålig på handla. Aja, schampo & balsam var ju viktigast.
 
Sedan övningskörde jag lite & det gick jättebra. Men kommunikationen mellan oss fungerar inte. Han skriker något som jag inte förstår & jag skriker tillbaka något som han inte förstår & sedan blir det "kurwa", haha. Men vi övade på att parkera. Jag tycker väl inte att jag är speciellt noga med placeringen & hade det stått bilar i rutorna bredvid så hade våran bil blivit repad. Så detta momentet krävs övning, men har inte kommit dit än i trafikskolan. Har precis börjat att köra "stadstrafik".
 
  • 2012-09-20
  • kl.19:25:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg