Körkortsteori & körningen idag. ( )
Hem Om mig Kontakt

Körkortsteori & körningen idag.

Har suttit & gjort körkortsteori på datorn nu en stund. Kändes ganska skönt att få gjort några frågor. Jag kör med "tolk" så jag slipper läsa svenska också, utan jag lyssnar bara. Svårt det också, men bättre. På mindre än ett år liksom så har jag tappat det svenska språket, sjukt.

Var förresten & övningskörde idag på trafikskolan. Gick väl varken bra eller dåligt. Det kunde gått bättre, men enligt läraren gick det bra. Jag hade 38 grader i feber så får väl skylla på det. Men körde ju i alla fall. Vi övade på att växla ner inför svängar & så körde jag mot stoppljus för första gången, haha. Stolt! Även om det inte är något svårt moment så är det lite häftigt. Började lite smått med stadskörning. Vände också i backe & där var det trångt utrymme. Så ja, helt okej körning.
 
  • 2012-09-05
  • kl.19:51:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg