Klar med instuderingsfrågorna nu! ( )
Hem Om mig Kontakt

Klar med instuderingsfrågorna nu!

Känns som om jag bara skriver om mitt körkort. Men min blogg handlar om MITT liv & det är precis vad jag gör nu för tiden. Jag lägger ner nästan all min kraft på körkortet. Och skolan. Sedan har jag en liten tid över till Flisan, kickboxning & vänner.
 
Men i alla fall så har jag klarat instuderingsfrågorna nu. Jippey! Så jag har börjat med dom så kallade Faserna. Det är så att man ska göra Fas A först. Då sitter man & gör 70 frågor, varar minst 60 frågor måste vara rätt för att fasen ska vara godkänd. Vad tror ni jag blev? Godkänd såklart! Så imorgon ska jag förhoppningsvis göra Fas B & kanske Fas C om jag hinner.
 
  • 2012-09-17
  • kl.22:30:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg