Kickboxningen idag. ( )
Hem Om mig Kontakt

Kickboxningen idag.

Har precis kommit hem från träningen. Och inte är det någon ridning inte! Nej, här är det kickboxning som gäller. Jag tränar inte ridning längre. I alla fall inte med Flisan. Henne rider jag bara på. Men träningen gick jättebra & det var den första riktiga träningen. Min PT (som även är min pojkvän, haha) hjälpte mig att träna mitt knä på uppvärmningen. Nu efteråt känns det jävligt bra. Blev 50 sit-ups också, men det är inga problem för mig. Sofeya & jag tävlade om vem som kunde göra snabbast & jag vann. Grymt!
 
Sedan var det själva boxningen... Den gick bra för att vara första gången enligt våra tränare. Vi tränade två slag & sedan en kick. Svårt att skriva, men lättare att göra. Tills Sofeya & jag tappade takten & vi drämde till varandra, haha. Ont fick vi, men roligt var det. Vissa folk har verkligen ingen humor, men det har vi. Längtar tills nästa träning & då jävlar ska Sofeya få se vad jag kan göra, haha.
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg