Inte börjat med slutuppgiften än. ( )
Hem Om mig Kontakt

Inte börjat med slutuppgiften än.

Börjar få lite halvpanik, fan. Har inte ens börjat med slutuppgiften i skolan som ska in på fredag. För det första så är det en ganska stor uppgift. För det andra så förstår jag den fortfarande inte & då har jag ändå pratat med läraren & klasskamraterna flera gånger. Suck. Men det är bara att göra sitt bästa. Mer kan jag inte göra. Det har ju gått så himla bra hittills i detta momentet, så varför skulle inte slutuppgiften gå bra? Jag kan ju förklara det muntligt, men att skriva ner det är desto svårare. Hmm, krångligt. Men jag får sätta mig ner & göra det imorgon. Vi har ju hemstudie & den dagen är till för att jobba med den uppgiften. Önska mig lycka till fan...
 
  • 2012-09-11
  • kl.20:00:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg