Hur träffades jag & Rubi? ( )
Hem Om mig Kontakt

Hur träffades jag & Rubi?

Allt började med att Melissa satt hemma hos mig när jag bodde i Skara. Hon kollade efter folk på Facebook som hade fest & även alkohol då vi var under 20 år. Så vi kunde alltså inte köpa på Systembolaget. Ganska "jobbig" tid minns jag & Melissa det som, speciellt hösten 2011 som detta var också. Visst köpte många av våra vänner ut åt oss, men det var ganska pinsamt att fråga varje gång.
 
Så hittade Melissa ett namn bland "gemensamma vänner" & hon skrattade för det såg roligt ut. Så la hon till den personen. Nästan direkt accepterade personen Melissa & började skriva på engelska till henne. Så jag fick rycka in & översätta. Vi hade en jävla tur, för den här killen bodde i huset bredvid mig. Men han kunde ingen svenska & han hade precis flyttat till Sverige. Melissa var helt klart på att dra & festa där. Gratis alkohol bangar aldrig hon på! Men jag var lite vaksam... Han var ju polack & han hade vapen på bilden, hmm. Både jag & Melissa var på den tiden emot polacker för vi var i storbråk med flera polska folk. Eller vi slogs inte, men det var hat.
 
Men vi drog dit ändå & vi fick träffa Rubi som han presenterade sig som. Trevlig kille visade det sig & jag hade en rolig kväll/natt. Melissa var typ livrädd för hon hade ju skräck för polacker, haha. Men drack gjorde hon. Hon fick sova i hans soffa den natten. Jag som har svårt att bli full blev full nästan direkt. Polsk vodka in my heart alltså! Tur Facebook finns säger jag bara. Annars hade jag aldrig träffat gangstern Rubi som kan supa ner alla människor.
 
Och nej, jag blev inte kär i honom första gången. Inte andra gången heller. Inte tredje heller, haha. Det var en sak som gjorde att jag blev kär i honom & det kan jag inte ta här. Bara ett antal få personer som vet om det. Men det är en sådan sak som han gjorde då som visar att man älskar sina närmsta
 
  • 2012-11-02
  • kl.10:00:00
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg