Hostmedicin med morfin. ( )
Hem Om mig Kontakt

Hostmedicin med morfin.

Jahapp, då ska man shotta hostmedicin igen då. Fast denna gången är det receptbelagt från en läkare. Var på vårdcentralen igår & idag har jag varit på röntgen med mina lungor. Sedan så var jag på Apoteket & hämtade ut hostmedicin. Jag blev lite chockad när jag skulle hämta ut medicinen, för det är morfin i. Jag är helt emot morfinpreparat då man blir beroende av det & man kan inte köra bil (kan kan man, men man får själv bedömma det). Men jag ska ändå ta hostmedicinen, för jag måste bli av med min jävla hosta. Om en läkare har gett mig medicinen så finns det ju en anledning till varför det är just morfin i det.
 
Kan inte börja dricka det ikväll, för jag har en körlektion imorgon som inte gick att avboka då dom inte svarade i telefon när jag ringde (typiskt!). Så det blir mitt fredagsgodis, skämt & sido. Andra går till affären & köper lösgodis. Jag går till Apoteket & köper hostmedicin med morfin, haha.
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg