Fyllehistoria (y) ( )
Hem Om mig Kontakt

Fyllehistoria (y)

Jacek avslöjar på Facebook pinsamma fyllehistorier. Jag minns dom inte, givetvis. Det hade börjat med att jag, Sofeya & Adnan skulle hem till Sofeya efter att vi varit på krogen (jag & Adnan hade workat). Vi stod & väntade på bussen. Men så körde Jacek förbi & plockade upp oss. Jag hade tydligen ramlat in i baksätet & sagt att det var ett jävla stort passagerarsäte, haha. Jag delade baksätet med Adnan som var lika full som jag. Sofeya fick sitta i fram, för det fanns ingen plats i bak då jag & Adnan låg typ på varandra, haha. Det minns jag faktiskt!
 
Istället för att åka hem till Sofeya så hade vi åkt runt i stan. Vi sjöng "Fanta & Rosé", klassikern. Jag & Sofeya hade tydligen försökt att hitta en tjej till Adnan också, men utan resultat. Kanske inte det bästa sättet när man åker runt i en polsk "svarttaxi", haha.
 
Ja, det var en liten fyllehistoria som Jacek precis har berättat. Jag minns inte allting som sagt. Tur är väl det? Har några suddiga bilder från den kvällen. Minns att vi hade roligt i alla fall. Om man inte har roligt när man festar så finns det ju ingen anledning att festa vidare?
 
  • 2012-09-12
  • kl.21:30:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg