Fryser! ( )
Hem Om mig Kontakt

Fryser!

Ligger i sängen med Rubi nu. Det var för jävla kallt inne förut & jag frös verkligen. Fick ta på mig en extra tröja & gick runt med en filt också. Dessa element har jag aldrig förstått mig på heller. Är så van att trycka på en knapp & så funkar allting. Det kallas modern teknik... Men tur att Rubi är så omodern att han klarade av att fixa elementen så att vi fick värme.
 
Nu är det i alla fall värme i lägenheten & täcket är uppvärmt. Ändå ligger jag med mjukisbyxor & tjockiströja under, haha. Kanske börjar bli förkyld igen? Inte konstigt för dom äldre på praktiken är ju förkylda. Men jag tänker inte bli sjuk igen. Så jag får väl ta av mig & försöka få tillbaka normal kroppstemperatur. Godnatt - dobranoc!
 
  • 2012-09-24
  • kl.22:25:00
  • Kategori: Allmänt


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg