Första dagen på praktiken. ( )
Hem Om mig Kontakt

Första dagen på praktiken.

Första dagen på praktiken. Givetvis var jag nervös, men det gick över direkt när jag kom in på avdelningen. Trevlig personal, så varför vara nervös? Jobbade kväll, så är ganska trött nu. Blev mest ändå att gå med min handledare idag. Jag som ändå hoppades på att få göra det under hela månaden jag är där, haha. Är totalt livrädd för att få torka någon i rumpan. Men det är ju bara att säga så kanske jag slipper. Var ju bara nära på att svimma av lukten idag.
 
Nu ska jag sova för imorgon är det upp tidigt. Praktik igen & det ser jag fram emot. Jag trivs i skolan, både teoretiskt & praktiskt. Det ska gudarna veta!
 
Har ingen bild på mig i arbetskläderna (än!) så denna får duga igen.
  • 2012-09-17
  • kl.22:58:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg