Flisan har byggt sandslott i natt. ( )
Hem Om mig Kontakt

Flisan har byggt sandslott i natt.

Har varit i stallet idag som ni kanske redan vet. Började med att mocka Flisans box. Fy fan vad den såg ut! Har ju torv nu & inte mitt älskade spån. Men är inne på att byta ut det igen. Flisan hade liksom grävt runt torven & byggt sandslott. Sedan låg massor med hö i hela boxen & i vattnet. Inte alls mysigt. Så jag fick verkligen något att göra idag...

Blev på med munskyddet & väga höpåsarna därefter. Sedan hacka sönder morötter till kvällsmaten & frukosten, mums. Flisan kommer bli glad! Fast hon saknar mest ridningen tror jag. Ska bli skönt när hovslagaren har varit ute på onsdag & jag kan börja rida igen. Hoppas min hosta släpper så jag kan börja rida för den också.
 
  • 2012-09-03
  • kl.20:50:00
  • Kategori: Stallet


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg