Brum brum säger bilen. ( )
Hem Om mig Kontakt

Brum brum säger bilen.

Sitter med körkortsteori nu & är faktiskt riktigt duktig. Såklart det finns vissa frågor jag har svårt med, men det har typ alla. Jag gör mitt bästa & mer kan jag inte göra. Jag är en duktig tjej & det får jag höra varje dag. Jag kör riktigt bra & jag är mycket duktig teoretiskt. Jag vill inte bara ha ett körkort i handen, utan jag vill verkligen lära mig. Jag lägger hellre ner 3 000 kr extra för att lära mig starta i backe & verkligen kunna det till 100% än att bara kunna det halvbra. Det vet jag att andra gör... Många får sitt körkort idag men kan egentligen inte köra tillräckligt bra. Teorin har dom bara övat in dagen innan & dagen efter har dom glömt allting. Dom blir farliga i trafiken. Det vill inte jag bli & därför lär jag mig.
 
  • 2012-09-10
  • kl.20:30:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg