50 frågor om dig & din pojkvän. ( )
Hem Om mig Kontakt

50 frågor om dig & din pojkvän.

Du är tillsammans med: Rubek 'Rubi' Nowicki
Och varför det: För det känns rätt.
Har han fått något smeknamn av dig: Rudolf, RN & Polski.
När blev ni tillsammans: Öhm, minns inte?
Hur täffades ni: Genom Melissas smarta kontakt Facebook.
Kände ni varandra innan ni blev ihop: Ja
Hur gammal är han: 24 år
Älskar du honom: Ja
Har du roligt med honom: Ja
Skulle du kunna bo med honom: Jag kan bo med typ alla människor, haha.
Beskriv honom med tre ord: Galen, bestämd & rolig.
Har du gjort ett sugmärke på honom: Nej
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans: Det vet man aldrig.
Får han dig att skratta: Ja
Säg ett ord hur du känner för honom: Kärlek
Vad för slags filmer ser ni på ihop: Alla möjliga, men gärna polskt tal enligt Rubi.
Får du fjärilar i magen när du ser honom: Nej, jag är allergisk mot fjärilar.
Vad är det finaste du fått av honom: Jag har fått köra hans bil.
Har ni samma humor: Ja
Planerar ni framtiden ihop: Ja, vi planerar liksom att träffas nästa helg.
Skulle han bli en bra pappa: Det vet jag inte, så galen som han är.
Vad gjorde ni senast ni träffades: Tränade.
Vad gör han när han inte är med dig: Han jobbar, tränar & gör galna saker.
Är du svartsjuk på andra tjejer: Nej
Har ni bråkat någon gång: Nej
Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande: Nej
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst: Hela livet?
Har ni samma åsikter om saker: Nja, inte direkt.
Vem håller i fjärrkontrollen: Jag har inte hittat dom än...
Går ni ut ofta: Ja, hela tiden.
Har ni samma musiksmak: Ja, i princip.
Är hans familj trevlig: Det vet jag inte, dom bor i Polen.
Är han romantisk: Jadå, fast galen.
Stöttar han dig med dina drömmar och mål: Ja, fast lite för mycket.
Har han någon fobi: Tror inte han förstår vad det betyder.
Gillar han sport: Ja, han tränar kickboxning.
Är han en djurvän: Nja, men han har i alla fall klappat Flisan.
Kan han sjunga: Nej, det kan han verkligen inte (men han tror han kan).
Spelar han nått instrument: Nej
Kan han laga mat: Nej
Är han envis: Ja
Tycker han om att resa: Ja, han åker till Polen ganska ofta.
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist: Han försökte säga en mening på svenska, men det blev fail.
Vad är det sötaste han sa sist: Att även om jag blöder näsblod så är jag söt, haha.
  • 2012-11-01
  • kl.15:00:00
  • Kategori: Kärlek


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg