Såg på film idag själv. ( )
Hem Om mig Kontakt

Såg på film idag själv.

Idag har jag gjort något som jag inte gjort på jättelänge. Och då menar jag själv... Jag har sett på en film. Låg i soffan & bara degade. Kunde inte slappna av tyvärr, men jag såg klart filmen. Satte ett stopp för jag åt under första delen & sedan så diskade jag under min "paus". Sedan fortsatte jag & kolla på filmen.
 
Kollade på filmen Den Sorte Madonna. Den kollade jag & några vänner på förra veckan. En riktigt rolig film, haha. Handlar om en tjej som ska frakta en tavla till typ Kallingrad tror jag, men hon hinner aldrig dit utan man följer resan i Polen. Lite action fan, mycket rolig. Speciellt när tjejen säger alla fula ord hela tiden som "nissefuck" & den tjocka danska gubben säger "blåneger".
 


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg