Då var det slut... ( )
Hem Om mig Kontakt

Då var det slut...

Så kom sista dagen på praktiken. Inte kul alls. Det märktes på personalen faktiskt. Kanske märktes på mig också? Jag vet inte. Vi fikade på morgonen med hembakat som min handledare hade tagit med sig. Väldigt gott var det. Sedan när jag hade varit i väg på trafikskolan så hade hon i köket bakat en tårta som vi sedan åt. Mysigt! Vi satt vid ihop med de boende & pratade. Dom har sina roliga stunder & kommentarer.
 
Jag har fått många visa ord av personalen när jag slutade. Som att inte hoppa av utbildningen & att jag ska satsa på att bli sjuksköterska. Ja, det är klart att jag ska satsa på det. Men det är Svenska A+B & Matte B jag har svårt för & måste klara. Sedan är jag inne på att läsa medicin på universitet i Polen, men vet inte det än. Det är massa tankar som snurrar inom mig.
 
En månad på ålderdomshem för dementa - KLART!
  • 2012-10-12
  • kl.16:00:00
  • Kategori: Skolan


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg