Bilträff i Göteborg. ( )
Hem Om mig Kontakt

Bilträff i Göteborg.

Igår så åkte vi till Göteborg på bilträff (yeah, lång resa!). Längesen jag var på något sådant. Allt pga att skolan har tagit mycket energi & att jag måste upp tidigt till stallet. Men eftersom min söta vän Melissa är hemma nu & efter mycket tjat så fick hon med mig. Tänkte att en natt orkar jag väl med.
 
Ska försöka beskriva kvällen/natten så kort som möjligt & gärna inte allting då man vill leva lite privat. Jag trodde fan mamma var den enda personen i Sverige som kunde köra så mycket fel i Göteborg, men nej då. Aldin var mycket värre & jag tror att han körde på rälsen där spårvagnarna kör också. Det tog typ 40 minuter för honom att hitta till McDonalds vid Scandinavium & då skulle vi åka efter Emils bil. Men den tappade vi tydligen bort ganska fort?!
 
Sedan inne på McDonalds skulle Rubi & Jacek beställa varsin meny, men dom beställde på polska. Hon i kassan förstod inte ett skit, haha. Stackars människa! När jag skulle översätta att dom ville ha en Big Mac & co så blev det en "Kurwa Mac & co". Asså, jag trodde fan jag skulle dö där inne, så pinsamt. Jag får skylla på alkoholen! Då var det ju fler polacker som var med på bilträffen & åt där inne. Jacek (som jobbar på Donken hemma) sa att det kunde vara en bra meny att ha i Polen. Han är sjuk!
 
Själva bilträffen var som vanligt; folk var illegala, körde streetrace, polisen kom, det blev tjafs med dom osv. Vi gick typ aldrig ur bilen för det var kallt. Tyvärr blev jag urtvingad då Rubi träffade en av sina kompisar som han är uppväxt med. Jag var givetvis tvingad att hälsa, men det gjorde jag ju så gärna. Melissa också. Hon frågade om dom kom med samma last, OMG! Han förstod inte ett skit vad hon sa som tur var.
 
Hemvägen kan jag inte skriva så mycket om för den minns jag inte så mycket, haha. Bara att det var hög musik & att en kille som jag typ inte minns namnet på tog kort på mig & Melissa. Nu har han den bilden som bakgrundsbild på sin mobil, hmm. Men lyckan kväll förutom alla pinsamma saker vi har sagt (ohja, det finns fler!).
 
Tack för jag fick sno bilden Emil ;)
  • 2012-10-27
  • kl.12:00:00
  • Kategori: By night


  • Kategorier

    Arkiv

    Senaste inlägg